Требования и условия |
Возраст: |
не имеет значения
|
Пол: |
Не имеет значения
|
Образование: |
нет
|
График работы: |
не имеет значения
|
Место работы: |
Киев
|
Текст объявления: |
Основні вимоги:
•Вища освіта (економічна інформатика, комп'ютерні науки)
•Досвід роботи від 2-х років (бажано останні 2 роки на аналогічній посаді)
•Володіння 1С 7.7 на рівні налаштування і конфігурації
•Знання торгівельного устаткування, в т.ч. фіскального (підключення, налаштування)
•Базові знання системного, мережевого адміністрування
•Розуміння принципів бухобліку і касової дисципліни
•Уважність, цілеспрямованість, уміння швидко вирішувати проблеми під тиском і в стресових ситуаціях, високий рівень взаємодії, готовність швидко і ефективно вчитися.
•Графік змінний 2/2 дні, з 11:00 до 23:00
Основні завдання:
•Забезпечення технічної підтримки роздрібних магазинів (Helpdesk).
•Вирішення заявок, які розміщують магазини на Helpdesk
•Консультація і усунення помилок, збоїв в роботі прикладного і системного ПО, порушень коректності даних в магазинах і їх наслідків (по телефону і через комп'ютерну мережу)
•Виконання систематичних і планових робіт на комп'ютерах магазинів
Якщо Ви відповідаєте вимогам і Вас зацікавила дана вакансія, прохання надсилати своє резюме з відміткою " Інженер з технічної підтримки" із зазначенням бажаного рівня заробітної плати: resume@adidas.ua
|
Контактная информация |
Работодатель: |
adidas
|
Email: |
resume@adidas.ua
|
Телефон: |
+38044 490 28 30
|
| |