Главная      |      Поиск резюме      |      Поиск вакансий      |      Добавить резюме      |      Добавить вакансию

Вакансии
в Киеве

Руководство, HR
Банковская сфера
Финансы
аналитика
склад
продавцы
реклама
лингвистика
Страхование
Офисный персонал
Программисты
Web-разработчики
Сис. администраторы
Коммуникации и связь
Услуги
наука
технологи
спорт
дизайн
охрана
гостиницы
Недвижимость
Транспорт
Строительство
Производство
Юриспруденция
Работа для моряков
искусство
Работа за рубежом
Удаленная работа
Временная работа
Работа для студентов
Разное

Поиск работы
в Киеве
Пользовательского поиска

Резюме
в Киеве

Руководство, HR
Банковская сфера
Финансы
аналитика
склад
продавцы
реклама
лингвистика
Страхование
Офисный персонал
Программисты
Web-разработчики
Сис. администраторы
Коммуникации и связь
Услуги
наука
технологи
спорт
дизайн
охрана
гостиницы
Недвижимость
Транспорт
Строительство
Производство
Юриспруденция
Работа для моряков
искусство
Работа за рубежом
Удаленная работа
Временная работа
Работа для студентов
Разное

Раздел:  Финансы   РЕЗЮМЕ №64

Желаемая должность:financial field Зарплата от   4000  грн.
Личная информация
Ф.И.О: Naumenko Tatyana
Возраст: не имеет значения
Пол: Женский
тел.: 80989341027
E-mail: tatyana1990@bigmir.net
Требования и условия
Категория: Финансы
Образование: неоконченное высшее
График работы: полный день
Место работы: не имеет значения
Резюме: Tanya Naumenko
07.02.1990
ICQ 485 179 858
E-mail: Tatyana1990@bigmir.net


I am seeking of the position of the financial consultant or the risk management specialist or some other positions in the financial field. I have some experience in this sphere and ability to learn fast and to develop.

Education: ongoing ( 3-rd year) in speciality of International Business Management (Interregional Academy of Stuff Management).

Professional experience:

Hypo-Alpe-Adria-Leasing - Head of Credit Risk Analysis Assistant – 26.05.2008 – till today

Responsibilities:
1. Receiving of incoming document packages and verification of their completion;
2. Maintenance of customer files;
3. Document turnover control;
4. Preparing MB and LC protocols;
5. Maintenance of portfolio statistics.

Tuplex - Ukraine Ltd. – Office manager – 01.11.2007 – 01.02.2008
Responsibilities:
1. Mini- ATS.
2. Maintenance of documentation and organization company’s activity.
3. Receiving and registration in going and out going correspondence.
4. Ordering water and stationery.
5. Translation of the business correspondence.
6. Assistance of the sales managers.
7. Assistance of the PR-Manager: execution of the brochures, sending the corporate newspapers.

Glad-Service PE – sale manager – 01.09.2007 – 26.10.2007
Responsibilities:
Searching of new clients – phone selling.

Professional skills: Word, Excel, Internet, English – intermediate, Germany – basik level.
Personal characteristics: hard-working, ability to work in team, managerial skills, result-oriented, desire to develop professionally and personal growth.
Дата публикации: 2009-08-06 17:51:49

Реклама

Поиск резюме      |      Поиск вакансий      |      Добавить резюме      |      Добавить вакансию      |      Карта сайта вход в аккаунт
По всем вопросам обращайтесь y20[dog]mail.ru