Главная      |      Поиск резюме      |      Поиск вакансий      |      Добавить резюме      |      Добавить вакансию

Вакансии
в Киеве

Руководство, HR
Банковская сфера
Финансы
аналитика
склад
продавцы
реклама
лингвистика
Страхование
Офисный персонал
Программисты
Web-разработчики
Сис. администраторы
Коммуникации и связь
Услуги
наука
технологи
спорт
дизайн
охрана
гостиницы
Недвижимость
Транспорт
Строительство
Производство
Юриспруденция
Работа для моряков
искусство
Работа за рубежом
Удаленная работа
Временная работа
Работа для студентов
Разное

Поиск работы
в Киеве
Пользовательского поиска

Резюме
в Киеве

Руководство, HR
Банковская сфера
Финансы
аналитика
склад
продавцы
реклама
лингвистика
Страхование
Офисный персонал
Программисты
Web-разработчики
Сис. администраторы
Коммуникации и связь
Услуги
наука
технологи
спорт
дизайн
охрана
гостиницы
Недвижимость
Транспорт
Строительство
Производство
Юриспруденция
Работа для моряков
искусство
Работа за рубежом
Удаленная работа
Временная работа
Работа для студентов
Разное

Раздел:  Банковская сфера   РЕЗЮМЕ №54

Желаемая должность:Помощник, секретарь Зарплата от   400  у.е.
Личная информация
Ф.И.О: Ирина
Возраст: не имеет значения
Пол: Женский
тел.: +380976930447
E-mail: pavelbabinec115@101.zt.ua
Требования и условия
Категория: Банковская сфера
Образование: неоконченное высшее
График работы: полный день
Место работы: не имеет значения
Резюме: Гаврилюк Ірина Владиславівна
Персональні дані:
Дата народження: 16 січня 1988 року.
Вік: 21.
e-mail: pavelbabinec115@101.zt.ua
Тел.моб:+380976930447
Адреса: Київ, вул. Желябова, 8,кв.452


Освіта:
1 1994-2005 – Середня школа №1 з поглибленим вивченням гуманітарних наук;
2 2005-даний момент – Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, фінансово-економічний факультет, спеціальність „Фінанси”, денна форма навчання.


Досвід роботи:
1 Грудень 2006-листопад 2007 – страхова компанія „Провідна”; обов’язки: оформлення страхових договорів, спілкування з клієнтами, формування клієнтської бази, проведення переговорів та консультацій, проведення презентацій тощо.
2 Квітень-червень 2008 – «Альфа-Банк», робота з комп’ютером та документами, архівація та реєстрація тощо.
3 Липень-грудень 2008 – банк «Надра» на посаді Радника розвитку термінальної мережі; обов’язки: оформлення договорів еквайрінгу, спілкування з клієнтами, формування клієнтської бази.


Мови:
2 Українська, російська - впевнене володіння;
3 Англійська – базове володіння.


Робота з комп’ютером:
4 Володіння у ОС Windows;
5 Робота з програмами пакету MS Office: Microsoft Word, Microsoft Excel, почтовими клієнтами MS Outlook, Інтернет MS Explorer.


Додаткова інформація: притаманні: відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, старанність, велике бажання працювати.
Дата публикации: 2009-08-23 00:29:20

Реклама

Поиск резюме      |      Поиск вакансий      |      Добавить резюме      |      Добавить вакансию      |      Карта сайта вход в аккаунт
По всем вопросам обращайтесь y20[dog]mail.ru