Главная      |      Поиск резюме      |      Поиск вакансий      |      Добавить резюме      |      Добавить вакансию

Вакансии
в Киеве

Руководство, HR
Банковская сфера
Финансы
аналитика
склад
продавцы
реклама
лингвистика
Страхование
Офисный персонал
Программисты
Web-разработчики
Сис. администраторы
Коммуникации и связь
Услуги
наука
технологи
спорт
дизайн
охрана
гостиницы
Недвижимость
Транспорт
Строительство
Производство
Юриспруденция
Работа для моряков
искусство
Работа за рубежом
Удаленная работа
Временная работа
Работа для студентов
Разное

Поиск работы
в Киеве
Пользовательского поиска

Резюме
в Киеве

Руководство, HR
Банковская сфера
Финансы
аналитика
склад
продавцы
реклама
лингвистика
Страхование
Офисный персонал
Программисты
Web-разработчики
Сис. администраторы
Коммуникации и связь
Услуги
наука
технологи
спорт
дизайн
охрана
гостиницы
Недвижимость
Транспорт
Строительство
Производство
Юриспруденция
Работа для моряков
искусство
Работа за рубежом
Удаленная работа
Временная работа
Работа для студентов
Разное

Раздел:  Финансы   РЕЗЮМЕ №112

Желаемая должность:Бухгалтера, помічника бухгалтера Зарплата от   3000  грн.
Личная информация
Ф.И.О: Оксана
Возраст: не имеет значения
Пол: Женский
тел.: 80977638671
E-mail: ksushka-olefirenko@ukr.net
Требования и условия
Категория: Финансы
Образование: высшее
График работы: полный день
Место работы: не имеет значения
Резюме: Олефіренко Оксана Миколаївна

Дата народження: 28.09.86р.
Місце проживання: м. Київ, вул. Тампере, 16
Трудовий стаж: 3 роки.
Контактний телефон: 8 (097) 763 86 71

Освіта:
2003 – 2005 рр. закінчила Київський державний технікум легкої промисловості, економічний факультет, за спеціальністю " Бухгалтерський облік і аудит ". Одержала кваліфікацію бухгалтера, а також диплом молодшого спеціаліста з відзнакою.
2005-2009 рр. отримала диплом магістра за спеціальністю "Облік і аудит" та
здобула кваліфікацію магістра з обліку та аудиту, викладача економічних дисциплін.
Досвід роботи:
01.11.2006р. – 19.05.2008 працювала бухгалтером ТОВ " Еко – Сфера "(вода). Обов'язки: робота з бухгалтерською документацією в «1С Бухгалтерія 7.7», оформлення первинної документації для продажу води, кави, чаю, а також продаж обладнання для води, оформлення послуг по ремонту обладнання для води, формування оренди обладнання для води, звірка і контроль дебіторської заборгованості клієнтів, оформлення прибуткових накладних, податкових накладних, розподілення банківської виписки, ведення реєстру видаткових накладних і інше.
17.06.2008р. – і до сьогодні працюю бухгалтером ТОВ «Віадукт» (будівництво мостів). Обов'язки: робота з бухгалтерською документацією в «1С Бухгалтерія 7.7», оформлення авансових звітів, послуг сторонніх організацій пов'язаних з будівництвом (актів виконаних робіт), робота з актами ген підряду, субпідряду, звірка з дебіторами та кредиторами підприємства, звірка з лізинговими компаніями, знання Клієнт-Банка (відправка платіжних доручень, погодження реєстру платежів), виписка доручень.

Набуті навички:
Знання бухгалтерії, Microsoft Word, Excel, Internet Explorer, Outlook Express, «Клієнт-Банк». Діловодство, бухгалтерська документація в програм «1С Бухгалтерія 7.7». Робота з офісної технікою. Володію російською та українською мовами, а також англійською мовою зі словником.

Додаткові відомості:
Націленість на результат, комунікабельність, уміння працювати в команді, акуратність, пунктуальність, відповідальність, дисциплінованість, легко навчаюсь.
Ціль:
Отримати роботу в стабільній компанії, гідну оплату праці, а також роботу, яка б допомогла мені вдосконалити професійні навички з можливістю кар'єрного росту. Відсутність шкідливих звичок. Орієнтована на результат.

Очікуваний рівень заробітної плати 3000 грн.


Дата публикации: 2009-08-09 22:29:18

Реклама

Поиск резюме      |      Поиск вакансий      |      Добавить резюме      |      Добавить вакансию      |      Карта сайта вход в аккаунт
По всем вопросам обращайтесь y20[dog]mail.ru